https://www.porubsky-rk.sk1549104002045299

    Mám záujem o*:
    a/ alebo si naplánujte {:calendly-odkaz-zaciatok:}úvodnú konzultáciu zdarma cez videohovor{:calendly-odkaz-koniec:}.
    Vaša správa je úspešne odoslaná.
    

Ďalším úspechom bude kúpa alebo predaj nehnuteľnosti s nami.
    Nedarí sa vám predať byt? Spravte to takto a výsledok sa môže ukázať už o 2 týždne

    Nedarí sa vám predať byt? Spravte to takto a výsledok sa môže ukázať už o 2 týždne

    Predstavte si, že si chcete kúpiť svoj vytúžený dom a do dvoch mesiacov potrebujete predať byt, v ktorom práve bývate. Spustíte predaj, nikto sa nehlási a vy ste z toho frustrovaní. V podstate vám uniká vaša vysnená budúcnosť. Existuje však riešenie, ako takýto neúspešný predaj zvrátiť už za dva týždne. V tejto prípadovej štúdii vám ukážeme, ako na to…

    V tomto príbehu sa potvrdilo jednoduché pravidlo: ak dvaja robia to isté, nikdy to neprinesie rovnaký výsledok.

    Čo presne sme urobili inak než ostatní? Zistíte o pár riadkov nižšie.

    2-izbový byt v žiadanej lokalite

    Novostavba z roku 2021. Krásna nová štvrť a v nej zariadený 2-izbový byt s rozlohou necelých 50 m² s garážovým státím, od ktorého sa výťahom „suchou nohou“ vyveziete priamo k dverám bytu.

    Po otvorení dverí vás vtiahne dubový nábytok, dizajnové svietidlá a kontrasty, ktoré dojem presvetleného priestoru ešte viac umocnia.

    Takýto byt sa predsa musí predať aj sám.

    Predaj je hotová vec, alebo nie?

    Cena bytu so zariadením a garážovým státím bola nastavená na 190 tisíc EUR. Pocitová práca s cenou podľa toho, čo bolo vidieť na realitných portáloch.

    Výber realitnej kancelárie podľa vysokých dosahov na Instagrame. Predpokladalo sa, že osloví veľké publikum a prinesie húf záujemcov.

    Už len stačilo byt nafotiť, natočiť krátke video a ponuka šla von do sveta. Hlavnou myšlienkou predaja bolo pomenovanie toho, čo byt má.

    „Krásny výhľad, dubový nábytok, 50 m², veľká terasa, vyhľadávaná lokalita, skvelá investičná príležitosť, garážové státie v cene.“

    Po dvoch mesiacoch a asi troch obhliadkach nebola na stole žiadna ponuka.

    Frustrujúca situácia, keďže majiteľ z predaja bytu chcel kúpiť nový dom, ktorý na neho čakal. Hodinky tikajú a riešenie zatiaľ žiadne.

    A potom prišlo rozhodnutie, ktoré všetko zmenilo…

    Stopka starému postupu: sťahujeme byt z predaja

    Logické vyústenie situácie je hľadať riešenie inde. Vtedy majiteľ s priateľkou dostali odporúčanie na nás.

    Stretli sme sa, vypočul som si ich príbeh a potreby. Pozrel som si detailne byt a navrhol som im prípravu Akčného plánu.

    To je stratégia, ktorá hovorí, ako dosiahnuť pri predaji maximálny zisk – a v ich prípade aj v expresnom čase. „Topánka“ ich už dosť tlačila.

    Akčný plán mal tri kroky. Ten prvý rozhodoval.


    Majte predaj vašej nehnuteľnosti v malíčku. Prihláste sa do nášo Lettera a z času na čas vám pošleme skvelé tipy, ako maximalizovať zisk z predaja vašej nehnuteľnosti.

    Ako sa nám podarilo vytvoriť plán s 11-tisícovým ziskom?

    Najskôr sme si pripravili hlavnú tému predaja: Tiché útočisko s pulzom mesta.

    Pokračovali sme príbehom s touto myšlienkou: Kým mesto vibruje za rohom, u vás na terase šumí len brečtan a para z kávy.

    Určili sme benefity bytu, na ktorých sme stavali nepriestrelné predajné argumenty:

    • 10 m² slnečná terasa
    • Garáž so suchou nohou priamo domov
    • Dizajnový interiér
    • Cyklotrasa 10 min od bytu
    • Mikov Dvor a Hangár — lokálne jedlo a živá hudba na večer
    • Diaľnica 3 min od bytu — rýchly únik kamkoľvek

    Definovali sme tri hlavné cieľové skupiny, pre ktoré sme tvorili kampaň s názvom: Mesto za chrbtom, pokoj pred sebou.

    • Mladí profesionáli 27–35 rokov, pracujú v NR/BA a sú bez detí.
    • Páry 33–40 rokov, plánujúce prvé spoločné bývanie.
    • Aktívni seniori 55+, hľadajúci bezúdržbový komfort.

    To najlepšie však prišlo na obhliadkach…

    V poslednom kroku sme si pripravili scenár osobných obhliadok zameraný na zmysly záujemcov:

    • 30 minút pred obhliadkou vyvetráme, rozsvietime, nadekorujeme.
    • Pripravili sme hlavnú vôňu pre obhliadky – céder + bergamot – ktorá najlepšie ladila s dubovým nábytkom.
    • Atmosféru sme navodili hudbou pre tento byt (piano & smooth-jazz) na nízkej hlasitosti.
    • Hmat sme umocnili na „silnom mieste“ — dubová linka v kuchyni: pozveme hostí, nech prstami prejdú po textúre.
    • Pre lepší pocit z pohostenia sme zvolili občerstvenie: mini espresso + domáci cheesecake z Mikov Dvor (lokálna reštaurácia).

    Aby sme nehrali na náhodu, predajca mal jasne pripravené predajné otázky.

    Umenie nie je pomenovať benefity, ale umením je, keď ich záujemca – dobre premyslenými otázkami predajcu – povie sám.

    A teraz otázka, ktorá azda zaujíma každého: fungovalo to?

    A výsledok? (Príjemne potešil)

    Súčasťou každého Akčného plánu je aj určenie reálnej a presnej trhovej ceny bytu. Iba vtedy vieme určiť, o koľko drahšie môžeme byt predávať.

    Myslíte si, že predtým bola cena určená nesprávne, keďže sa nikto neozval?

    Reálnu trhovú cenu bytu spolu s garážovým státím sme namerali na 179 tisíc EUR.

    Vedeli sme, že stratégiou, ktorú sme vytvorili v Akčnom pláne, môžeme ísť s cenou vyššie.

    Predaj sme preto spustili na sume 190 tisíc EUR. V podstate tá istá suma, za ktorú sa byt predával predtým.

    V čom bol rozdiel?

    Prvý týždeň spustenia kampane sa ozvalo 7 záujemcov. Druhý týždeň predaja bol byt s garážovým státím predaný za plnú cenu.

    Ten istý byt, tie isté podmienky, tá istá cena – avšak teraz už aj s doručeným výsledkom: Predali sme za dva týždne a rovnakú cenu, kde iní predávali dva mesiace, bez výsledku.


    Chcete vedieť, ako by sme nastavili príbeh vášho bytu alebo domu? Stačí, ak kliknete sem na Chcem bezplatnú konzultáciu.

    Čo hovorí na predaj sám majiteľ?

    [vo fáze prípravy]

    Ste v podobnej situácii? Predávate bez hmatateľného výsledku? Alebo sa na predaj pripravujete? Spravte to ako majiteľ z tohto príbehu.

    Napíšte nám kliknutím sem a ukážeme vám, aký výsledok z predaja vašej nehnuteľnosti môžete dosiahnuť aj vy. 

    Nech vám to úspešne predáva. ✌️

    Tomáš Porubský | Zakladateľ PORUBSKY realitná kancelária


    Chcete vedieť, akú reálnu a presnú cenu má váš dom alebo byt v Bratislave? Stiahnite si zdarma náš TRISPECTIVE: reálny cenový odhad pre vašu lokalitu.