Mám záujem o*:
    a/ alebo si naplánujte {:calendly-odkaz-zaciatok:}úvodnú konzultáciu zdarma cez videohovor{:calendly-odkaz-koniec:}.
    Vaša správa je úspešne odoslaná.
    

Ďalším úspechom bude kúpa alebo predaj nehnuteľnosti s nami.
    Každá nehnuteľnosť má svojho kupujúceho. Takto ho dokážeme nájsť

    Každá nehnuteľnosť má svojho kupujúceho. Takto ho dokážeme nájsť

    V našej realitnej kancelárii nepredávame len nehnuteľnosť. Klientom prinášame niečo oveľa hodnotnejšie. Tú správnu emóciu. Každý dom či byt má svoj…

    V našej realitnej kancelárii nepredávame len nehnuteľnosť. Klientom prinášame niečo oveľa hodnotnejšie. Tú správnu emóciu. Každý dom či byt má svoj príbeh a my ho vieme predať tak, aby si k nemu záujemca vytvoril okamžité puto. Dokážeme to vďaka nášmu unikátnemu Plánu predaja®, ktorý šijeme na mieru pre každú nehnuteľnosť. Zahŕňa nielen premyslenú prezentáciu, ale aj dôsledné vyhľadávanie tých správnych záujemcov. Presne tých, ktorí sú pripravení urobiť ďalší krok. V tomto blogu vám prezradíme, aké kroky podnikáme pre nájdenie ideálneho kupujúceho.

    V našej realitnej kancelárii vieme, že každá nehnuteľnosť má kupujúceho. Naším poslaním pri predaji je vyzdvihovať z nehnuteľnosti to jedinečné a pútavo ju ľuďom predstaviť, aby sme chytili za srdce toho jedného záujemcu, ktorý ju s láskou kúpi. Postupujeme efektívne. Preto je dôležitou súčasťou nášho Plánu predaja® vyhľadávanie a oslovovanie záujemcov, ktorí môžu mať o nehnuteľnosť najväčší záujem. Po úvodom stanovení očakávaní predávajúceho od predaja začíname pripravovať nehnuteľnosť na predaj – zvýšením jej hodnoty v očiach, mysliach a pocitoch potenciálnych kupujúcich. V tejto fáze predaja už vieme, kto je ideálny kupujúci, tak sa zameriavame na jeho vyhľadávanie a oslovenie. Pozrime sa na tento postup bližšie.

    1. Vedieme marketingovú kampaň pre napĺňanie cenového potenciálu nehnuteľnosti

    Každá nehnuteľnosť oslovuje určitý typ kupujúcich. S naším detailným 36-stranovým Plánom predaja® na mieru ich poznáme celkom presne. Pred spustením marketingovej kampane robíme tieto kroky:

    • Identifikujeme cieľovú skupinu. Kto sú ľudia, ktorí budú mať najväčší záujem o nehnuteľnosť? Sú to rodiny, mladí profesionáli, alebo investori? Na základe našej analýzy nastavujeme obsah online kampane a veľmi presné cielenie.
    • Vytvárame príbeh nehnuteľnosti. Home stagingom, vizuálne príťažlivými fotografiami či videami a pútavým storytellingovým popisom zvýrazníme genius loci nehnuteľnosti, ktorým prehovoríme záujemcom priamo do duše. Vytvárame príbeh, v ktorom sa záujemca nájde. Ukážeme mu, ako mu zlepší život. A že našiel to, čo hľadal.
    • Vyberáme komunikačné kanály. Nečakáme na dopyt. Vytvárame ho. Pozornosť pre nehnuteľnosť získavame online reklamou na Googli, najväčších sociálnych médiách ako Instagram, Facebook, a všetkých relevantných realitných portáloch. Takto oslovíme viac ako 100 000 ľudí, pričom sa ponuka zobrazí len tým správnym, a to 24 hodín denne.
    • Vyhodnocujeme, optimalizujeme a reportujeme. Po celý čas kampaň sledujeme, prispôsobujeme aktuálnej situácii a reportujeme počet oslovených ľudí, dopytov, osobných prehliadok aj prijatých ponúk. Zároveň získavame cennú spätnú väzbu z trhu, s ktorou pri predaji pracujeme.

    2. Predaj urýchľujeme dobre udržiavanými kontaktmi

    Našou silnou stránkou je rozsiahla a kvalitne spravovaná databáza kontaktov. Tieto kontakty sú overené a aktualizované, aby sme ich mohli efektívne oslovovať. Ako postupujeme:

    • Záujem zisťujeme personalizovanými e-mailmi alebo telefonátmi. Vieme sa rýchlo a presne zamerať na ľudí, ktorí hľadajú nehnuteľnosť, ako je tá v predaji.
    • Našu sieť pravidelne informujeme. Potenciálnych záujemcov v našej databáze udržujeme v obraze o aktuálnej ponuke a novinkách, ktoré v nej máme, napríklad prostredníctvom nášho realitného (news)lettra, do ktorého sa môžete prihlásiť aj vy.

    3. Ideálneho kupujúceho vyhľadávame ešte presnejšie

    Niekedy je potrebné zájsť ešte ďalej a priamo vyhľadať kupujúceho, ktorý dokonale zodpovedá pomyselnému „most wanted“ profilu predávanej nehnuteľnosti. V takomto prípade robíme kroky navyše:

    • Aktívne vyhľadávame na trhu. Identifikujeme a osobne oslovujeme kupujúcich, ktorí majú záujem o podobné nehnuteľnosti alebo prejavili záujem v minulosti.
    • Využívame sieť kontaktov a odporúčaní. Spájame sily. Naša rozsiahla sieť kontaktov na realitnom trhu a osobné odporúčania nás vedú k objaveniu kupujúceho, ktorý by sa inak o nehnuteľnosti nedozvedel. Na osobnú obhliadku ho pozveme osobnou obálkou doručenou do vlastných rúk. Následne prichádzajú na rad naše predajné zručnosti.

    V realitnej kancelárii PORUBSKY sa nezameriavame len na bežné postupy. Náš prístup je založený na presnom cielení a starostlivom využití všetkých možností, ktoré na realitnom trhu máme. Či už ide o kampaň, využitie vlastných databáz alebo individuálne vyhľadávanie, naším cieľom je úspešný a výhodný predaj tomu, komu novonadobudnutou nehnuteľnosťou dokonale splníme potreby.

    Možno sa pýtate: Koľko to stojí? So sumami si nelámte hlavu. Žiadny z krokov od prípravy cez home staging, profesionálne fotenie, tvorbu textov a ani vedenie celej kampane platiť nemusíte. Všetko je súčasťou Plánu predaja® a našej odmeny z predaja nehnuteľnosti. Vypracovanie Plánu predaja® na mieru si však od nás môžete objednať aj samostatne.

    Ak plánujete predaj svojej nehnuteľnosti a chcete sa uistiť, že oslovíte tých správnych ľudí, neváhajte nás kontaktovať. Vďaka dokonalej súhre postupov podľa nášho certifikovaného TRISELL™ systému napokon predáme nehnuteľnosť 3x rýchlejšie, vďaka čomu predajom splníme vaše očakávania. Aj tie o cene.